((ZAMIAST TEGO NAPISU, ŁĽCZNIE Z NAWIASAMI, TUTAJ WKLEJ KOD CZATU))

piątek, 26 sierpnia 2011

Jak robić fajne , ciekawe i długie filmy ?? . :) .

Hej , Wczoraj strasznie się zdziwiłam , bo Moviestarplanet.pl zaczęło mi działać . Ale tylko wczoraj . I nie wiem co mam zrobić żeby oni mi to w końcu włączyli . :(
;( .
Ale przejdźmy do tematu .
A dzisiejszym tematem jest : Jak robić fajne , ciekawe i długie filmy ?? . :) .
No to zaczynamy .
Trudno będzie mi się tłumaczyć bo Movie mi nie działa bo bym zdjątka wkleiła .
No ale cóż.
Opowiadam
Jedna scena ma 30 kroków .
A scen można mieć max 10 .
Czyli film by był długi i dużo zarobkowy .
Ale niektórzy nie wiedzą jak się zmienia sceny podczas filmu .
to ja teraz wytłumaczę;
1. Przed filmem jak do sceny dodajemy aktorów to potem następna scena i też od razu dodajemy  , żeby potem tylko zmieniać i pisać .
Scenę się zmienia podczas filmu np . : masz 28 krok i klikasz następny wchodzisz w sceny i klikasz i możesz tu prowadzić scenę . To wyglądać   będzie  może tak jakoś jak film od początku ale tak ma być więc dla pewności zrób próbny film z jedną sceną , a potem zmień na   drugą z podaną u góry instrukcją  ( ja tak zrobiłam ) . A i potem oczywiście go obejrzyj . ;) .


A żeby  film był ciekawy to :
1. Nie plagiatuj , bo to na dobre nie  wyjdzie ,
2.Przeczytałaś fajną książkę lub obejrzałaś fajny film . Rób o niej film .
3. Jeśli masz bujną wyobraźnię to możesz to wykorzystać . Ja na przykład nie mam .
4. Jeśli masz dużo pomysłów to na co jeszcze czekasz . !!

To tyle .

Pa pa


           Ola xD

1 komentarz:

  1. dzięki za pomoc + fajny bloog .. ..muza nie pasuje .. i za bardzo hałasuje podczas czytania ale mi sie podoba <3 wejdź do mnie na msp MyssiaaPL

    OdpowiedzUsuń