((ZAMIAST TEGO NAPISU, ŁĽCZNIE Z NAWIASAMI, TUTAJ WKLEJ KOD CZATU))

piątek, 19 sierpnia 2011

Mój nowy blog . :) .

Hej . Oto mój nowy blog . :) . 
Na tym blogu będę pisać o :
- nowostkach na Moviestarplanet ,
- i o poradach np.: Jak zrobić film , jak otrzymać np.: unikaty . :) .
Ja na Movie mam 5 lvl . Ale mam problem  . Jest on następujący :
gra mi się potrafi ładować nawet dobę , a i tak nici .


Więc na razie nic  o nowostkach nie będę pisać  . :( .


 No to to tyle . :P .
Moja pierwsza porada już jutro . 
ZAPRASZAM !!! 
Pa pa . 


Ola .

3 komentarze:

  1. Licze na wiecej wpisow:) A kiedy dodasz juz te nowosci? Dziala ci juz gra? Mi dziala caly czas bez problemu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi właśnie cały czas nie działa . :( .
    Tylko ja się cały czas zastanawiam dlaczego . :(

    OdpowiedzUsuń
  3. noo !!!! to pisz i się nie zastanawiaj mój blog (dopiero zaczęłam) :

    http://marcela66006.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń