((ZAMIAST TEGO NAPISU, ŁĽCZNIE Z NAWIASAMI, TUTAJ WKLEJ KOD CZATU))

wtorek, 10 stycznia 2012

Moje Fame i Nowy film , jaki ?

Hej , dziś będzie o moim fame i jaki tytuł mam wybrać do filmu ... xDD
...
Więc tak , przedstawię wam te tytuły ( są w moim CTR )

          Okej  te tytuły to : 
- M jak Mięso ,
- Vanity Fair ,
- Świat według Kiepskich 

Naprawdę nie wiem jaki tytuł wybrać , ale chyba zrobię fajny polski serial komediowy pt. : Świat wg Kiepskich !  Pomimo , że bardziej przekonuje mnie M jak Mięso ( nie będę stawiała cudzysłowia , bo mi na to czasu szkodaa xDD )
Okk , ale żeby taki film był fajny , to trzeba zarobić  i fame i StarCoins więc pokarzę wam moje Fame   : 
                                
                    

Jak nie widać to tam  pisze 191.697 / 220.000 

Tak malutkoo ... Niecałe 19 tys... 

Proszę o pomoc i też życzę wam miłego dnia !                          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz