((ZAMIAST TEGO NAPISU, ŁĽCZNIE Z NAWIASAMI, TUTAJ WKLEJ KOD CZATU))

niedziela, 22 stycznia 2012

Impreza xDD

A więc tak , dziś była IMPREZA u FIOLECIK  , miała rocznicę swojej Moviestar .
Życzę wszystkiego dobrego xDD
A teraz wkleję fotki < 2 , bo nie chciało mi się robić xDD >
Okk  :




             Klik , żeby powiększyć
Wydawałoo mi się , zę robiłam 2 ; /
MeganStar wg mnie robiła furorę , popierdując co chwilę boki xDD
Na ogół byłooo exstra !
No ale nic .. ; /


Aha , mam jeszcze coś do powiedzenia  pomóc MeganStar z lvl niedłógo bedzie mieć 12 !
Brakuje jej ok. 36 tys.

Więc tak .

MeganStar nie długo bedzie mieć też imprezę podajrze z okazjii rocznicy !

Więc zapraszam !

To tyle mi też oczywiście pomóżcie  , jeszcze nie całe 13 tys . i 9 lvl xDD

Okk to tyle papa !

olka5monolka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz