((ZAMIAST TEGO NAPISU, ŁĽCZNIE Z NAWIASAMI, TUTAJ WKLEJ KOD CZATU))

niedziela, 22 stycznia 2012

Jak wstawić zdj z MSP na bloga ( na nagłówek ) .

Na zlecenie kilka msp-owiczów  jestem do tego zmuszona : P
Jestem zmęczona więc nie bd się rozpisywać !

Masz Picasse ? - Jak masz to ok , jak nie masz to nwm jak ci pomóc , ściągnij sb .

Ok :



Takie jakby logo Picassy .

Klikamy .

Musisz mieć konto w Web Albums Picassa

Kolejny dylemat ; p

I robimy Art Book

I robimy sb taki jaki chcesz lub jaki ci odpowiada .

np taki :




To jest mój nagłówek ; p

i KLIKAMY PrtSc  jest w prawym górnym rogu klawiatury

i wchodzimy w picasse .
I klikamy przytnij  ( znajduje się na lewo ) :



Ale przed tym klikamy na nagłówek .

I klikamy pootem zastosuj .

A potem prześlij , jest na środku na dole .
 




A potem logujemy si na bloga i klikamy projekt  , a potem to :



I mamy takie coś:



  Ja mam już zdj  , a wy wybieracie jakie tam sobie chcecie .

I klikamy np : Umieść opis za obrazem . Ja tak mam i jest ok . wybieracie zapisujecie i po sprawie .



OK TO TYLE PAPAP !!


Ola

1 komentarz: